کرولای غیر آمریکایی
 


Toyota Corolla European 2014

Toyota Corolla European 2014


چراغهای جلو همانند چشمانی کشیده تا روی گلگیرها امتداد یافته‌اند. جلوپنجره کرومی تا چراغ‌ها امتداد یافته و LED درون کاسه جلو با آن هماهنگی زیادی دارد. چراغهای عقب نیز هماهنگ با چراغهای جلو طراحی شده‌اند و یک نوار پهن کرومی تا میانه آن‌ها امتداد یافته است. سپرها و جلو پنجره نیز تغییر یافته اند اما سایر مشخصات دست نخورده باقی مانده اند از جمله فاصله 2.7 متری بین محورهای جلو و عقب. نمای جانبی خودرو بیشتر شبیه محصولات کیا و حتی رنو از آب درآمده است.

 

 

Toyota Corolla European 2014 Interior

Toyota Corolla European 2014 Interior


داخل کابین همچنان با طراحی شلوغ، بی سلیقه و بی تناسب کرولای نسل جدید مواجه خواهید شد. تغییرات نسبت به نسخه آمریکایی بسیار جزئی اند بطور مثال موقعیت ساعت دیجیتال تغییر یافته است. با این حال کیفیت و استفاده راحت از تجهیزات به امکانات و استیل طراحی ترجیح داده شده است.

 

 


پیشرانه مورد استفاده می تواند 1.4 لیتری توربو دیزل با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر یا یکی از چهار موتور بنزینی باشد. یک موتور 1.33 لیتری با زمانبندی متغیر سوپاپها و 99 اسب بخار نیرو، موتور 1.6 لیتری 122 اسبی، و با سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها با 132 اسب بخار قدرت و در نهایت 1.8 لیتری VVT-i با 140 اسب بخار قدرت و 173 نیوتن متر گشتاور این پیشرانه ها را تشکیل می دهند.

 

 


انتقال نیرو توسط گیربکس مالتی درایو S هفت سرعته اتوماتیک (CVT) یکی از گزینه های جدید قابل انتخاب است در حالیکه هنوز می توان گیربکس های دستی 6 سرعته را بصورت استاندارد در اختیار داشت.

 

 


کرولای اروپایی در ترکیه و با سرمایه گذاری جدید 150 میلیون یورویی با 900 کارمند جدید ساخته می شود تا در برابر مزدا 3 سدان جدید، کیا سراتو و هوندا سیویک قرار گیرد. قیمت کرولای جدید از 16 هزار و 700 دلار آغاز می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 238
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 780
بازدید ماه : 12967
بازدید کل : 462681
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2